Trainers

Sascha Murk

Sascha Murk

Sascha Murk (1973) werkt sinds 2009 als zelfstandig B2B marketing en communicatie adviseur in de bouw-, installatie- en vastgoedsector. Zij werkte onder meer bij WTH Vloerverwarming, Alklima, APAC en Bruil. Ze geeft advies, presentaties en trainingen over hoe je als organisatie social media effectief in kunt zetten.

Daarnaast werkt ze regelmatig op interim basis bij bedrijven om communicatiemanagers tijdelijk te vervangen of te ondersteunen bij diverse communicatievraagstukken.

Inge Sijpkens

Inge Sijpkens

Inge Sijpkens (1979) werkt sinds 2009 als zelfstandig communicatieadviseur en tekstschrijver voor de bouw-, installatie- en vastgoedbranche. Daarvoor werkte ze bij een architectenbureau en een communicatieadviesbureau. Ze geeft trainingen, advies en schrijft teksten. Bedrijven roepen haar hulp als hun website (volledig) op de schop gaat, ze steun kunnen gebruiken bij bloggen of als ze hun aanwezigheid op social media willen uitbouwen en professionaliseren. Ze schreef eerder al het boek ‘Van weerstand naar transparant’ (2011) over het nut en het gebruik van internet en social media in de bouw.

Frans Reichardt

Frans Reichardt

Frans Reichardt verzorgde marketing- en communicatietrainingen voor ISW, SRM, Beeckestijhn Business School en Nyenrode Business Universiteit.

Hij is adviseur, trainer, spreker en auteur. Hij schreef o.a. de boeken Business Bloopers en Meer Opens, Meer Clicks. Ook schrijft Frans blogartikelen voor Installatie.nl, Profnews, CustomerFrist en (binnenkort ook) Frankwatching. Hij is erelid van de Data Driven Marketing Association (DDMA) en juryvoorzitter voor de DDMA Email Awards.

Mike Nuijs

Mike Nuijs

Mike Nuijs (1981) werkt sinds 2012 als zelfstandig ondernemer in de online marketing. Mike adviseert, ondersteund en traint ondernemers van klein tot groot op het gebied van social media marketing en platformen zoals Facebook, Twitter, LinkedIn , Google+ en Hootsuite. Hij traint en begeleidt ondernemers hoe zij een keuze kunnen maken welke social media platformen voor hun relevant zijn, en hoe zij deze platformen optimaal kunnen implementeren binnen hun organisatie. Daarnaast maakt hij ook websites en webshops op maat in WordPress, werkt hij met zoekmachine marketing (SEO/SEA) en houdt hij zich bezig met e-mailmarketing.